Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 21 november 2010

Welkom Sinterklaasje

Ik loop een beetje achter (alweer), maar ik heb het momenteel ook zo druk! Even een kort berichtje toch maar...vorige week zijn Tobias en ik samen met Danique wezen kijken bij de Sinterklaasintocht hier in Voorburg. Dat vond ze wel wat! Vooral de pietenband was erg interessant, maarja die maakte dan ook mooie muziek...Zolang de pieten niet al te dichtbij kwamen ging het goed!






'sAvonds mocht Danique haar schoentje natuurlijk zetten en de volgende ochtend vond ze heerlijke pepernootjes en een cadeautje in haar schoentje!

1 opmerking:

Angela zei

he he eindelijk weer een blogje, leuk hoor dat ze het gezellig vond!!!
xxx