Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 21 november 2010

taartjes!

Vandaag voor Dionne dit taartje gemaakt. Ze wilde graag een witte taart met een grote roze strik..nou dat is wel gelukt lijkt me zo haha! De taart is gemaakt van naturel biscuit en gevuld met chocolademousse en aardbeienjam, en voor de verandering bekleed met fondant.




Afgelopen vrijdag had ik ooik al een taart 'afgeleverd' en wel voor Guus, opa Guus (voor Danique) was jarig en wij vierden feest! Het is een naturel biscuit gevuld met gele room, gebakken appeltjes met suiker en kaneel en een laagje lemoncurd, errug lekker ook!

2 opmerkingen:

Angela zei

hmmm het water loopt me in de mond! De strik is heel mooi gelukt hoor!!!
xoxo

Anoniem zei

hoi,

ik vind je taartjes altijd super mooi!
nu wil ik het zelf ook eens gaan proberen.
maar heb ik even een vraagje. hoe krijg ik die ruitjes in het marsepein is daar een hulpmiddel voor?

mijn email adres is loes_vangroningen@hotmail.com heb al even gezocht op het www maar kan het nog niet vinden..
ik hoop dat jij mij verder wil helpen.

groetjes,
Loes