Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 30 april 2011

Indonesië

Indonesië here we come!!!!

Het wordt nu echt aftellen...de reis is rond, helemaal betaald, de meeste dingen zijn in huis gehaald en we worden alle 3 binnekort gevaccineerd..

Nu rest natuurlijk nog het laatste onderdeel..wat willen we daar precies gaan doen en zien?? Natuurlijk hebben we rekening te houden met ons kleine meisje waardoor niet alles mogelijk is, maar waardoor je wel weer met een hele andere blik naar activiteiten kijkt!
Met behulp van een reisgids, een hoop gelezen reisverslagen en tips van bekenden hebben we ondertussen een rijtje gemaakt met activeiten, tempels ed die we graag willen zien en plaatsen die we aan willen doen.

Zo zijn we tot de conclusie gekomen dat we in ieder geval graag naar het Olifantenpark willen waar je ook een safari kunt maken (tocht op de rug van een olifant), de downhill cycle tour (je fiets dan de vulkaan af langs mini dorpjes en mooie rijstvelden, snorkelen bij Gili Trawangan en op Lombok niet te vergeten onze afspraak met Jill, Khalid en Jaida!! Verder hebben we nog wel wat tempels op ons lijstje staan en eventueel een stel watervallen en de vlindertuin, maar hoe en wat precies dat zien we nog wel!

Heerlijk om ons op deze manier vast voor te kunnen bereiden op een geweldige reis!
Nog een paar weekjes en we zitten al in het vliegtuig....

1 opmerking:

Jill zei

wat heerlijk dat alles nu rond is. rest jullie nu alleen nog inenten en inpakken :) we kijken uit naar onze date! tot gauw.. Xxxx