Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 21 februari 2009

9 maandenbeurs en babystuff

Zo zit je goed? glaasje drinken erbij? geplast? want dit wordt een hele lange blog..
Laten we beginnen bij het begin!

Vorige week met valentijnsdag zijn beeb en ik allebij verwent door Tobias/papa! Mama heeft een cd gekregen, een tijdschrift en een pakje heerlijke stroopkoeken..voor beeb had papa een pyjama gekocht!


De kinderwagen staat ondertussen alweer even in de kamer en ik moet zeggen, er wordt al goed gebruik van gemaakt! Poes heeft hem duidelijk goedgekeurd en ligt hele middagen te slapen op het dekje..hihi


Ook was het nog even tijd voor de buikfoto! Ondertussen blijft mijn gewicht stilstaan en pas ik met de ondertussen 15 weken gewoon (weer) in mijn eigen broeken!
Mijn buikje is de afgelopen weken ook niet echt gegroeid heb ik zelf het idee..


Gister avond zijn Tobias, mijn moeder, Guus en ik naar de 9maandenbeurs geweest! Ik was blij dat we er op tijd waren want het was echt gigantisch druk!! wel nog wat leuke dingetjes gekocht en ook vooral gekregen, want er werden ook leuke gratis gadgets uitgedeeld! Ik heb een broek en een shirt voor mezelf gekocht (shirt wat ik aanheb bij de buikfoto) en daarbij kreeg je gratis een rompertje. We hebben een starterspakket van avent gekocht, met daarin, 2 grote flessen, 2 kleine, 1 fopspeen, een flessenborstel en wat spenen. Een pak luiers en een polsrammelaar en niet te vergeten de nijntje-beurstas!Mijn moeder heeft voor ons 2 hele lieve slaapzakken gekocht, echt leuk!


Als allerlaatste hebben we op de beurs ook nog een echo laten maken! Een geslachtsbepalende echo, dus ook wij weten nu wat ons kindje gaat worden..maar pech voor jullie; we houden het nog even voor onszelf! hihi
Wel heb ik 2 nieuwe foto's waarop echt al vanalles duidelijk te zien is, ik vind het echt super om te zien hoe hard ons babytje groeit en nu al ongeveer 13-15cm lang is!
Ook kunnen we thuis het hartje nu steeds duidelijker horen, en is het ook een stuk makkelijker te vinden..haha


Dit is een echofoto vanaf de voorkant, hierop kun je heel goed de botstructuur van het gezichtje zien, ook zie je aan de bovenkant van het kindje een armpje, met duidelijk handje met vingertjes. Als je goed kijkt zie je zelfs de aanhechting van de ribbetjes!


Deze foto is van de zijkant, net als bij de vorige echo's (van 7,5 en 9,5 weken) het hoofdje ligt rechts en de beentjes links. Je kunt goed een witte streep van de ruggengraat zien lopen en ook het neusje is goed zichtbaar!

Met mij gaat het ondertussen gelukkig allemaal weer wat beter, ik heb niet echt last meer van die keel en oorontstekingen! De moeheid blijft nog wel, en zeker nu ik er snachts vakaer uit moet vanwege plassen en honger midden in de nacht..Ik heb ook gistere gebeld voor een afspraak voor de 20 weken echo, die nu gepland staat op 26 maart, we hebben dus weer iets om naar uit te kijken!

Zo dit was het dan, tot snel!

5 opmerkingen:

Angela zei

yeah! wat een gave dingen allemaal!!! Oh en wat ligt Luna daar lekker zeg ;-)
Leuk he al dat geshop?! We blijven aan de gang ennuhhh ik ben zo blij dat ik wél al mocht weten wat het is! Die nieuwsgierigheid hahaha.
Jaaaa en weer een echo in het vooruitzicht, echt gaaf, en nog wel 1 dag na elkaar ook bij ons, gezellig hoor ;-)
Geniet lekker van je dingetjes meis!
xxx

Hilde zei

Wat een heb je een leuke dingen gekregen/gekocht!
Ik moest echt lachen toen ik de poes in de kinderwagen zag liggen, gelijk heeft ie!
Toen ik je buik foto zag, dacht ik gelijk, hee heeft Angela dat truitje niet ook? hihihi

Geniet nog volop van je zwangerschap en Marije, die buik gaat echt nog wel groeien hoor!

Liefs Hilde

Anoniem zei

Je hebt weer super gave dingen voor de baby gescoord en ik vind het shirt dat je voor jezelf hebt gekocht ook gaaf!
Lekker vrolijk!

Liefs Nicole

Anoniem zei

He meis wat een fantastische dingen hebben jullie gekocht.....zo zalig he...baby spullen shoppen wahahaaha (ach het blijft straks het leukste .dingen voor je kindje kopen hihihihi)
Nou ik vind dat je al een prachtig buikje hebt hoor......enne die buik gaat nog zeker 4 keer zo dik worden hoor wahahahaha, dat je je schoenen nog amper aan krijgt hihihi.
De echofoto's zijn ook gaaaaaaaf zeg!
Heel bijzonder allemaal, blijf vooral genieten van deze bijzondere tijd.

Dikke knuf Jacqueline

ScrapEnjoy zei

Schattig Luna in de wagen, echt weer iets voor een kat, verder hebt je weer schattige dingen voor je beeb, nee hoor meis, lekker het geslacht voor je houden hoor, kunnen jullie samen van genieten, goed te horen dat het met jou goed gaat, houwe zo meis, lekker van alles genieten.

liefs Lilian