Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 13 februari 2009

zwangerschaps nieuws #5

Na lang wachten heb ik vannochtend ook thuis met de angelsound doppler het hartje kunnen horen!! Het duurde even voordat ik het kon vinden en was ook wel iets minder duidelijk als bij de VK, maar toch wel echt heel duidelijk veel sneller en anders dan mijn eigen hart..Gaaf zeg, vanaf nu kunnen we dus af en toe even luisteren naar onze kleine beeb!

Ook is de kinderopvang nu rond en krijgen we deze week een aanbieding thuis gestuurd! het is gelukkig goedgekomen zoals we dat graag wilden; bij Duimelijntje (www.vlietkinderen.nl) 4 daagjes. Dit is een van de centra die bij dezelfde stichting hoort als waar ik werk en ook nog eens in het zelfde gebouw zit. Erg handig dus met voeden en met ophalen en brengen straks..

Verder niet heel veel nieuws en ook even geen foto's..Volgende week vrijdag ga ik met mn moeder naar de negen maanden beurs dus dan zullen er ook wel weer foto's bijzitten! hihi

Tot snel!

4 opmerkingen:

Angela zei

leuk zeg, contact met je kindje want zo voelde het voor mij wel!
Ben benieuwd wat je allemaal meesleept van de beurs af! tip: neem je kinderwagen mee, daar past lekker veel in en hoef je neit te sjouwen ;-)
xxx

Anoniem zei

ik kan me zo voorstellen hoe het voor je voelde om het hartje te horen! Je schiet al op zeg....wat gaat het dan hard he :D geniet er nog van Marije [en nog bedankt voor je lieve comment bij mijn hartboekje :D]

Anoniem zei

Hey meissie,

Wat leuk dat je naar de 9maanden beurs gaat. Ik ga waarschijnlijk naar de huishoudbeurs...en zal denk ik ook ff bij de 9maandenbeurs gluren ;-)
Welke dag ga je?? Wie weet komen we elkaar nog tegen :-D
Mooie kinderwagen zeg... en dat buikje begint lekker te groeien.
Hoe zit het nou met het afvallen...want dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Dikke kus Deborah

Anoniem zei

Jeetje, lees ook niet goed, staat duidelijk dat je vrijdag naar de hhb en 9maanden beurs gaat. Vandaag dus...en hoe was het??

Kus deborah