Afgelopen dinsdag zijn we bij de verloskundige geweest om het hartje te beluisteren. Het duurde wel even voordat ze het gevonden had, en toen ze hem eenmaal had schoot ik in de lach en zwom onze beeb er meteen weer vandoor. Snel daarna vonden we het toch nogmaals en was het duidelijk en ook langere tijd goed hoorbaar! De snelheid was goed en het sloeg niet over, ook de groei van mijn baarmoeder was goed.
De oor een keelontstekingen waar ik contant door geveld wordt komen volgens de verloskundige doordat ik dit als kind ook heel veel heb gehad. Tijdens de zwangerschap komen namelijk je zwakke plekken weer naar boven, en die van mij zijn dus mijn keel en oren..Met een beetje pech blijf ik hier dus de hele zwangerschap last van houden. Ondertussen gaat het wel weer een beetje beter, ik voel het nog wel en ben ook vooral sinds mijn ziekzijn weer erg moe :( Hopelijk wordt ook dat snel beter!
Vandaag zijn mijn moeder en Guus even langs geweest, en bij hun was vannochtend de kinderwagen gebracht!! Samen met mijn moeder heb ik hem in elkaar gezet, zowel als buggy als als kinderwagen, hieronder de foto's. We zijn er helemaal blij mee!!
kinderwagen:
buggy:
Ook was het na 2 weken (-1 dag) weer tijd voor een nieuwe buikfoto! De afgelopen 2 weken niet onwijs hard gegroeid, maar toch wel echt al goed zichtbaar..ik verbaas me er bijna over dat er nog niemand naar gevraagd heeft! Ik heb ook vandaag weer op de weegschaal gestaan en ben sinds de laatste echo op 13-1 ruim 5 kilo afgevallen!! Even in de gaten houden dus...
Als laatste is ook de inschrijving van de kinderopvang rond! Omdat ik bij dezelfde stichting werk krijgen we wel voorrang, maar toch hebben we nadat duidelijk werd dat ik bij de Zevensprong kan blijven nadat ik mijn opleiding heb afgerond, meteen het forumlier ingevuld en afgegeven! Vandaag kregen we al een bevestiging van onze inschrijving..dusss; baby Niemeijer staat op de lijst!

4 opmerkingen:
HI!
Wat heb je een mooie wandelwagen/buggy!
Daar kan beeb mee tevoorschijn komen hoor.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik je buik nog niet echt zie groeien, maar dat is ook helemaal niet gek. Bij Cas kwam het bij mij ook pas na een week of 18. Maar zelf zie je het natuurlijk wel al heel erg goed!
Geniet maar lekker verder van je zwangerschap!
Kus Nicole
zo dat is een gave wandelwagen!!! Heerlijk dat je die al in ieder geval binnen hebt! Ik hoop hem ook eind van de maand te gaan bestellen (weet niet zeker of het die wordt maar je snapt me wel ;-))
Oh is het echt al weer 2 weken geleden met die buikfoto's? Hmmm dan moet ik ook aan de slag dit weekend!
xxx
Hey hoi,
GETAGGED:
Neem de 6e foto uit je 6e mapje en vertel hier op je blog wat over.
Kies vervolgens 6 mensen die jij weer tagged.
Liefs, Janine
P.s. wat een mooie wandelwagen heb je aangeschaft...super!!!
Mooie wandelwagen Marije.
Groetjes Jacq.
Een reactie posten