Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 5 december 2010

nog meer taartjes

Een taartje voor de moeder van mijn collega die is gestopt met werken. Hij was gevuld met aardbeienjam en zelfgemaakte frambozenbavaroise.


En dan deze taart, voor een 50 jarig huwelijk. Hij was op verzoek gevuld met aardbeienvulling. En in de kleuren van het bruidsboeket, compleet met strik!


En dan natuurlijk gister voor sinterklaas een taartje gemaakt. Een zwarte piet wel te verstaan! Hij was erg lekker, maar ook wel erg machtig.. 2 lagen gevuld. De 1e met aardbeienjam, slagroom en schuddebuikjes en de 2e laag met speculoospasta.

Geen opmerkingen: