Ik heb een foto van Danique gebruikt die van de week is gemaakt toen ze aan het picknicken was in een zelfgemaakt tentje...Geweldig vond ze het, ze was haar drinken aan het delen met haar knuffel konijn en heeft echt zitten genieten van haar koekje en rozijntjes in het tentje waarna ze er ook nog lekker heeft gespeeld! Voor herhaling vatbaar dus...
In de LO heb ik gebruik gemaakt van nieuw papier van prima marketing (sparkling spring), erg lief en zacht papier..verder natuurlijk de gebruikelijke kantjes, lintjes, bloempjes en glittertjes..maar ook heb ik dit keer met glimmermist, stempels en bijenwas gewerkt. Helaas zie je dat niet heel erg op de foto's, maar in het echt gelukkig wel! En ik moet zeggen dat ik hem zelf in het echt dan ook mooier vind als op de foto hier..
Ik zal ook snel even een blogje plaatsen over Danique, want dat is alweer meer dan een maand geleden en ze heeft alweer zo verschrikkelijk veel bij geleerd!
Tot snel dus!

1 opmerking:
jaaaa hij is mooi, een echt "marije-lootje" weer! Dat papier is ook mooi ja, in het echt mooier dan op i-net trouwens! MEER MEER MEER!!!
xxx
Een reactie posten