't geitje kreeg zelfs een dikke kus van Danique toen we door gingen naar de grote geiten..
...Want ja, die grote geiten lusten ook wel wat...Danique begon de brokjes bix per brokje te geven, maar na een paar vond ze het toch te langzaam gaan naar haar zin en liet de geiten maar gewoon uit het bakje eten! hihi
We hebben heerlijk gelunched daar met voor Danique een pannenkoek en voor mama en opa een broodje en een tosti gemaakt van boeren en biologische producten..humm!
Na het eten wilde Danique wel op het 'paap' (paard is nog iets te moeilijk..). Ze vond het geweldig interessant die paarden en was dol enthousiast toen ze eenmaal op de rug zat...uit enthousiasme riep ze dan ook elke keer 'aap' in plaats van 'paap'!!! hahaha
Ook het paardje kreeg een kus op z'n manen toen we weer afscheid namen. Nog even wat eitjes gekocht om mee te nemen naar huis en daarna weer terug naar de auto..Danique was zo moe dat ze al sliep voordat we de parkeerplaats af waren!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten