Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 23 mei 2011

heerlijk zomerweer!

En daar genieten we van! Want jee, wie had nou durven dromen van zo'n mooie lente hier in ons kikkerlandje...wij niet in ieder geval! De nodige bruine kleurtjes beginnen al hun intrede te doen en we zijn dankbaar met elke straaltje zonneschijn..

Ook Danique is een heerlijk 'buitenkind' en geniet zienderogen van het lekker buitenspelen en alles wat zomerweer met zich mee brengt..





Maar buiten dat we proberen zoveel mogelijk buiten te zijn, zijn we laatst op een door de weeks dagje dat we alle 3 vrij waren lekker naar het zwembad geweest. Dat was alweer even geleden, maar juist daardoor nog leuker!



Zwemmen maakt hongerig, en dus werd dit zwembadbezoekje afgesloten met een lekkere tosti voor ons..


Ze vind het geweldig om lekker met de pot mee te eten, en dan vooral op haar eigen manier..en dus de groente laten liggen zoals elke dreumes/peuter, tsja we moeten het papa en mama niet TE makkelijk maken heh ;) gelukkig eet ze wel kokommer en tomaat en is dol op fruit, dus die vitamines krijgt ze alsnog wel binnen! Danique wil graag alles hetzelfde als papa en mama dus ook hetzelfde eten..sausje bij de patatjes en dan lekker dopen en ook soep eten met een lepel! Nou kan je je voorstellen dat nu onze dochter in de 'eerlijk zullen we alles delen-fase' is aangekomen dat soms hele leuke teferelen oplevert zoals hier waar ze haar soep deelt met "Ole" (= Olifant)



We proberen haar zoveel mogelijk liefde te geven, met kusjes, knuffels en aandacht..het leuke daarvan is dat ze dat als gewoon beschouwt en ons die liefde dus ook terug geeft! Ze is dol op grapjes maken en hier geeft ze mij dubbel van het lachen kusjes terwijl we samen grapjes aan het maken waren op het grote bed....hoe lief! <3


Dat ze een echt meisje is, dat is er wel vanaf te zien...ze wil net als met eten alles hetzelfde als mama...dus elke ochtend staat ze naast me 'ook' te roepen omdat ze ook parfum wil en deo en nagelak en en en....hihi
Als we haar laten kiezen, dan kiest ze steevast een rokje of een jurkje en ze is verzot op schoenen, zowel die van zichzelf als die van ons!




Een heerlijk kind dus waar we nog elke dag van genieten en mega trots op zijn!

1 opmerking:

Angela zei

Pixie maakt er oontjefantje van hihi lief he die prietpraat!? Net als Daan pikt ook Pix mijn schoenen! Heerlijk die foto's en verhalen en heel herkenbaar~!!! Lekker van genieten!
xxx