Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 25 mei 2011

het is al bijna zover!

Nog en goede 2 weken en we zitten al met z'n drietjes in het vliegtuig naar de andere kant van de wereld! Af en toe begint het toch wel al spannend te worden, gezonde spanning dat wel hoor...vooral de vragen van; hoe zal Danique het doen in het vliegtuig en daar ter plekke, verloopt alles goed ed. Maar met diezelfde vragen zat ik afgelopen september ook toen we naar Curacao vlogen en ook dat is allemaal prima vergaan!

Wij zijn er klaar voor, alle vluchten en sccomodaties liggen vast en hebben we voor 3 dagen een gids, voor Danique een paar kleinigheidjes gekocht voor in het vliegtuig en op vakantie om haar bezig te houden, We zijn alle 3 gevaccineerd en een hele tropendrogisterij staat hier voor me op tafel.
Ook zijn afgelopen maandag alle tickets, vouchers en andere reisbescheiden binnengekomen. Nu rest eigenlijk alleen nog het koffer inpakken! Het weeken voordat we vertrekken staat dat op het programma, want de werkdagen voordat we vertrekken werken we gewoon nog...



Laat die 2 weken maar snel voorbij gaan, we hebben er zin in!

1 opmerking:

Angela zei

leuk is dat he? Pixie kan dat ook zo goed, maar dan bij een levende babypop genaamd Skylar hihihi hele potten sudocreme op die billetjes hahaha.
xxx