Wij zijn er klaar voor, alle vluchten en sccomodaties liggen vast en hebben we voor 3 dagen een gids, voor Danique een paar kleinigheidjes gekocht voor in het vliegtuig en op vakantie om haar bezig te houden, We zijn alle 3 gevaccineerd en een hele tropendrogisterij staat hier voor me op tafel.
Ook zijn afgelopen maandag alle tickets, vouchers en andere reisbescheiden binnengekomen. Nu rest eigenlijk alleen nog het koffer inpakken! Het weeken voordat we vertrekken staat dat op het programma, want de werkdagen voordat we vertrekken werken we gewoon nog...
Laat die 2 weken maar snel voorbij gaan, we hebben er zin in!

1 opmerking:
leuk is dat he? Pixie kan dat ook zo goed, maar dan bij een levende babypop genaamd Skylar hihihi hele potten sudocreme op die billetjes hahaha.
xxx
Een reactie posten