Toch maar wel nog dr jurkje uitgedaan, want dat speelt zo onhandig anders, maar ze heeft zich kostelijk vermaakt!
Heerlijk dit weer en al zo vroeg in het jaar! Vanavond hebben we lekker indisch gegeten (ketjap kippenpootjes, sjoer lodeh en sambal telor eitjes) en daar heeft Danique, maar papa en mama ook hoor, weer heerlijk van gegeten. Tsja Indisch staat op het moment wel regelmatig op ons menu zodat Danique ook steeds meer aan die smaken leert wennen, want straks krijgt ze natuurlijk niet anders ;)
Gister zijn Danique en ik gevaccineerd voor de vakantie en wat was ik trots zeg op m'n grote meisje! Ze heeft geen kick gegeven bij de best vervelende prik. Vervelende prik omdat je hem echt ingespoten voelde worden en dat is best een rot gevoel! We hebben er beide weinig last van gehad, alleen een beetje hangerig..gelukkig maar.
Ook heb ik ondertussen de laatste accomodatie geboekt voor in Ubud. Dit zijn de 4 hotels waar we verblijven (voor de nieuwsgierigen onder ons):
Sanur: http://www.agoda.nl/asia/indonesia/bali/sukun_bali_cottages.html
Ubud: http://www.agoda.nl/asia/indonesia/bali/d_omah_bali_hotel.html
Gili Trawangan: http://www.agoda.nl/asia/indonesia/lombok/vila_ombak_hotel.html
Senggigi: http://www.agoda.nl/asia/indonesia/lombok/puri_saron_hotel.html
En hebben we afgelopen week een chauffeur/gids geboekt voor 3 tochten op Bali. http://www.degoudengidsvanbali.nl/index.html
Een tocht is wat meer naar west Bali waar we De tempel in Mengwi bezoeken en zeetempel Tanah Lot. Dee 2e tocht is meer richting het noorden waar we naar de Gitgit waterval, het Bratanmeer en de daarin liggende tempel, de rijstvelden bij Jatiluwih en de vlindertuin gaan. En als laatste tocht richting oost Bali en dan doen we Waterpaleis Tirtagangga, middeleeuws dorp Tenganan, vleermuizengrot Goa Lawah,en oud gerechtsgebouw Kartagosa.
Heerlijk dat er alweer zo veel voorbereidingen gedaan zijn en ook vind ik het fijn om op die manier ook lekker met de vakantie bezig te zijn en er naar toe te leven...Het echte aftellen is bijna begonnen..nog een kleine 5 weekjes!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten