Ze staan nartuurlijk ook op www.scrapaddiction.nl onder mijn eigen kopje wat staat onder de knop DT/design team
zaterdag 31 januari 2009
DT opdracht
Alweer even geleden kreeg ik als DT pakketje dit prachtige papier en embellies om mee te werken! Jammer genoeg staat mijn hoofd op dit moment even niet zo naar scrappen en duurde het dus even voordat ik ze af had. Maaaar bij deze kan ik ze ein-de-lijk aan jullie laten zien!
Ze staan nartuurlijk ook op www.scrapaddiction.nl onder mijn eigen kopje wat staat onder de knop DT/design team

Ze staan nartuurlijk ook op www.scrapaddiction.nl onder mijn eigen kopje wat staat onder de knop DT/design team
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

8 opmerkingen:
wow, wat een supermooie Lootjes...:D!!!!!
Je hebt wee mooie lootjes gemaakt, ze staan ook in de winkel!
Liefs Nicole
euh Marije...bedoel jij niet Scrapaddiction :D
vind je lootjes weer erg mooi!
Prachtig geworden Marije!
Ik las ook al scraptastisch wahahaha......zwangerschaps warrigheid hihihi.
Ik vind het trouwens erg gaaf papier!
Groetjes Jacqueline
wat een mooie lootjes zeg!! je hebt je best weer gedaan, echt heel mooi en lief en romantisch, past perfect!!!
Nou ff in die scrapmood blijven hangen en dan vliegt het je handen weer uit net als voorheen!!
xxx
2 mooie layouts weer!
groetjes Samantha
Dit zijn weer prachtige lootjes meis en ik kan begrijpen dat je koppie er niet zo naar staat.
Je hebt hele andere dingen om aan te denken, maar meis, blijf ervan genieten.
liefs Lilian
wat een prachtige lootjes!
Ze zijn helemaal geweldig. Mooi papier, en heerlijk romantisch.
Groetjes Joyce
Een reactie posten