Danique oefent verder al goed door met het oefenen van woordjes en ze zegt er steeds weer wat bij..ze zegt nu ook 'auto' en weet heel goed dat de koe 'boe' (of 'bwrrr') zegt!
Nu we lekker 2 weken vakantie hebben, hebben we tussen het klussen door natuurlijk ook extra veel tijd om met Danique samen te zijn! Tussen het klussen door ja, want we zijn druk bezig! Alle deuren, kozijnen en plinten worden netjes geschuurd en gelakt, in onze slaapkamer komt een nieuwe vloer en Danique haar slaapkamer wordt volledig onder handen genomen...druk druk druk dus!
We hopen ook voor de kerst nog op zoek te gaan naar een nieuwe eettafel met stoelen...heel wat veranderingen, maar zo fijn als het allemaal gedaan is...vooralsnog ben ik al aardig op weg met schilderen ;)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten