Nu is het dan wel tijd om het eind resultaat te laten zien, want dit is Danique haar nieuwe kamertje...
Ze krijgt nog een nieuwe kast, zo'n leuke witte met van die lieve hartjes uitzagingen in de deurtjes, maar die komt as dinsdag pas. Ook in de woonkamer nog wat nieuws, laatst al een nieuwe hoekbank en ook onze eettafel en de stoelen waren nodig aan vervanging toe (zitten was nog op eigen risico) en zo zijn Tobias en ik samen, terwijl Danique zich bij mijn opa en oma vermaakte, op pad gegaan naar een nieuwe eethoek en hebben wat gevonden naar onze smaak en bijpassend bij ons interieur! Zo ziet onze woonkamer er nu dan uit...
Heerlijk gevoel vind ik het altijd als je huisje weer helemaal schoon en netjes is, en natuurlijk zo is opgeknapt van al het harde werk dat we hebben verzet!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten