Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 3 juni 2011

Aftellen!!

Nu begint het echte aftellen, nog een weekje en we zitten om deze tijd al een paar uur in het vliegtuig!
De laatste dingen zijn allemaal geregeld,wat overigens een heerlijk gevoel geeft..Alles is in huis, de reis is helemaal geregeld, het grootste gedeelte van de rugzakken is ingepakt en wij zijn er klaar voor..en bovenal; we hebben er super veel zin in!

Nu nog even een weekje genieten van het mooie weer hier in eigen land, want wat worden we verwend zeg door de weergoden! Heerlijk dat zonnetje en we proberen dan ook zo veel mogelijk lekker naar buiten te gaan. Vandaag kwam mijn vader koffie drinken en hebben we nog een broodje gegeten op het plein hier, toen onze buikjes weer vol waren zijn we via het speeltuintje terug gelopen waar Danique meteen even haar kunsten kon vertonen aan 'opa'.







Heerlijk vind ze het, al die aandacht en het lekker buitenzijn en spelen! Morgen hebben we ook een leuke dag voor de boeg, we gaan met oma Erna 'Olé' (= olifanten) kijken in de Blijdorp!

1 opmerking:

Angela zei

jaaaa bijna is het zo ver, wat zul jij er veel zin in hebben zeg! Leuke foto´s van Daan weer! Lekker tuttebelletje is het!
Alvast heel erg veel plezier en geniet!!
xxx