Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 9 november 2009

in bad

Dit weekend (en vandaag) is Tobias lekker vrij, dus genieten we vol op met zijn drietjes. Vanochtend heeft hij Danique lekker gebadderd en moet je nou eens zien hoe lekker en gezellig ze dat vond!

Een eerste echt lachfoto! Eindelijk is het me gelukt :)






Mijn kraamalbum begint al aardig op te schieten, alle tekstenveloppen heb ik klaar en een eerste bladzijde heb ik gescrapt ondertussen. Ook de basis van de kaft heb ik al gemaakt. Ik zal kijken of ik morgen misschen al wat fototjes kan plaatsen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Vandaag is morgen (eigenlijk al overmorgen).......
Ik wacht met spanning op de eerste foto's van je kraamalbum
:-)

Liefs Nicole

Angela zei

en wat voor 1!!! wat een super schatje!!! die is om in te lijsten/scrappen!