Een eerste echt lachfoto! Eindelijk is het me gelukt :)
Mijn kraamalbum begint al aardig op te schieten, alle tekstenveloppen heb ik klaar en een eerste bladzijde heb ik gescrapt ondertussen. Ook de basis van de kaft heb ik al gemaakt. Ik zal kijken of ik morgen misschen al wat fototjes kan plaatsen.

2 opmerkingen:
Vandaag is morgen (eigenlijk al overmorgen).......
Ik wacht met spanning op de eerste foto's van je kraamalbum
:-)
Liefs Nicole
en wat voor 1!!! wat een super schatje!!! die is om in te lijsten/scrappen!
Een reactie posten