Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 6 november 2009

zwemmen!

Dat was me een leuk dagje! Gister zijn Karlijn, Danique en ik gaan zwemmen. Voor Danique was dit de eerste keer en dus ook wel een beetje spannend hoe ze het zou vinden, en hoe zou ze reageren op het chloor water (ivm allergiƫn).



Gelukkig reageerde ze goed op het water en ook bij mij viel het me alles mee! Daarnaast vond ze het heerlijk om te zwemmen :) en wij ook! haha







Na het zwemmen was Danique wel echt helemaal op en heeft de hele middag, avond en nacht geslapen! Echt een uitputtingsslag voor haar dus..maar wel een leuke.

Ondertussen ben ik begonnen met het maken van een boekje van Danique haar kraamweek. Het is nog een hele klus, want we hebben veel foto's en ik wil ook een hoop tekst verwerken..ben er dus waarschijnlijk nog wel even mee bezig..hihi maar zodra hij af is zal ik m natuurlijk laten zien.

3 opmerkingen:

Angela zei

ahhh wat een leuke lieve foto's! ja erg vermoeiend he dat zwemmen?! Pixie was het na een half uur al zat en heeft toen ook lang geslapen! Zondag gaan we lekker weer! Heb er nu al zin in!
Hoe lang hebben jullie gezwommen?
xxx

ScrapEnjoy zei

Wat een schattig gezicht, zo'n klein prulletje in het water, leuk dat je een boekje gaat maken over haar....kan je niet genoeg doen, want de tijd gaat snel...
Geniet van haar.

Liefs Lilian

Anoniem zei

Wat heerlijk zeg even zwemmen met Danique!
Ik kan me voorstellen dat ze daarna heel erg moe was.

Ik ben trouwens benieuwd naar je boekje over de kraamweek!

Liefs Nicole