Lilypie Breastfeeding tickers

donderdag 12 november 2009

voorproefje

Het heeft oiets langer geduurd, maar bij deze alvast het begin van mijn kraamalbum!
Ik heb voor elke dag een envelop gemaakt met daarin de geschreven tekst over die dag. Wat we die dag hebben gedaan, wat er gebeurde, wie er langs zijn geweest en wat mijn gedachten waren... Daarnaast heb ik nog heeeeeeel veel foto's liggen die er in moeten komen, dus voorlopig ben ik nog wel even bezig! Hier alvast het beginnetje :)


5 opmerkingen:

Angela zei

ja je weet het al he? ik vind hem prachtig, heb er al eea van mogen zien en hij wordt alleen maar mooier!!!

jacqueline zei

Prachtig!!!!!!!
Wat een schitterend papier ook, dat word een plaatje van een album als je het klaar hebt!

Groetjes Jacqueline

ScrapEnjoy zei

Je begin is al super mooi, dus ik ben benieuwd naar de rest, ja zal het met liefde maken......
Nog veel plezier ervan.

liefs Lilian

Anoniem zei

Oh geweldig!
Wat een mooi papier heb je er ook voor gebruikt zeg!

En nu eerst van je vakantie genieten!
Liefs Nicole

Janine zei

wat een gaaf boekje....dat gaat helemaal supermooi worden!!