Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 29 november 2009

fruithapje

Afgelopen donderdag was het alweer tijd voor het consultatiebureau, en dus ook de 2e keer prikjes voor Danique. Ze was een beetje moe op dat moment, dus erg veel zin had ze er niet in..
Danique was dit keer niet zo hard gegroeit en was maar 300 gram aan gekomen, ze woog nu dus 5600 gram. In de lengte had ze het wel goed gedaan en is dan alweer bijna 62 cm lang. Over haar gewicht deden ze wel een beetje moeilijk, maar ik maak me er niet zoveel zorgen om..ze doet het verder prima eet, poept en plast goed en ook ontwikkelt ze zich super..dus laat ze maar lekker kletsen daar op dat consultatiebureau! hihi Als laatste kreeg ze nog de 2 prikjes, dat was even heel hard huilen natuurlijk, maar toen we het gebouw uitliepen lag mevrouwtje alweer lekker te slapen in de kinderwagen!

Donderdag hebben we haar ook voor het eerst een beetje fruit gegeven om te laten proeven..enn dat ging best goed! We zijn begonnen met peer en dat ging er best in..




Ik wil wel proberen om gewoon totdat Danique 6 maanden is volledig borstvoeding te blijven geven, wat nu allemaal nu heel goed gaat. Alles wat ze dan daarnaast krijgt zoals een beetje fruit, dat moet dan ook echt een extratje blijven en niet in plaats van een voeding...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve foto's, Danique heeft mooie ogen! Ze groeit al hard. :)
X Sasz

NicoleJ zei

Hi!
Ik zie dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad en dat Danique ook heeft genoten. Wat heerlijk dat ze zo makkelijk is!

Hoe ging haar eerste fruithapje? Vind ze fruit lekker? Geen last van haar darmpjes gehad (ik weet van Cas nog dat hij daarna vreselijk last kreeg van zijn darmen).

Wij (Olivier en ik) moeten vandaag weer naar het CB. Ik ben natuurlijk ook reuze benieuwd hoe hard hij is gegroeid en Olivier krijgt zijn eerste prikken......

Ik zie je vrijdag!

Liefs Nicole

Angela zei

echt schattig! Oefenen kan echt geen kwaad hoor, ik vervang wel 1 voeding door een flesje en fruit is ook extra maar langzamerhand begint madame het toch echt wel heel erg lekker te vinden en wil ze meer! hahaha dat mag van mij dan ook wel. In januari ga ik de bv toch afbouwen en is ze mooi al gewend aan fruit en groente.
Peer is hier trouwens ook favoriet!

Jill zei

wat leuk! ik heb Jaida van de week ook een paar hapjes banaan gegeven, heb me helemaal krom gelachen om haar gezicht. haar hele lichaam trok zelfs mee, maar ze moest wel lachen dus denk niet dat ze het vies vond. zal wel ff wennen zijn geloof ik. wat goed zeg dat je zo lang bv wil geven, er zijn maar weinig moeders die dat nog doen. ik doe het ook en wil dan ook net als jij de hapjes als extra geven, gewoon om te wennen. suc6 meid!