Lilypie Breastfeeding tickers

dinsdag 27 mei 2008

bummetje Puck & Roos

Zooo daar istie dan! Hier ook mijn zondag gemaakte bummetje...
Het is nog niet helemaal gelukt om hem er op te zetten zoals ik wilde,
maar ik hoop dat dat met de tijd komt!
Het is een harmonica album wat ik bij de aprilRAK op het scrapfever
forum heb gekregen! Errug leuk :)
Ik heb hem bewerkt met de sugered lijn van Basic Grey en met lekker veel
lint, glimmermist, bloemen en puffypaint gewerkt!


























9 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een gaaf boekje zeg!
En met die foto's kan ik je niet helpen. Zit zelf ook aldoor te klieren om ze een beetje netjes erop te krijgen.

Groetjes Inge

Anoniem zei

Wat een leuk 'nummetje' heb je gemaakt zeg! Heel erg mooi, ik vind vooral de letters voorop erg mooi (wat heb ik toch met alfabetten hihihi).

Groetjes Nicole
www.scrapaddiction.nl

Anoniem zei

super lief zeg!!! de sugared lijn van BG is daar perfect voor!!!

Anoniem zei

Wat een schattig bummetje (en hihi Nicole kan niet typen)...

Je cavissen zijn echt te leuk!

wendy zei

Wat een lief en leuk bummetje! En je blog is top!

Liefs Wendy

Anoniem zei

hoi hoi, mooi albumpje heb je gemaakt, heb je blog gelijk even toegevoegd bij m'n linkies op m'n web-log. groetjes sam

Janine zei

wat een leuk bummetje!!!! Lieve beesies!!

Anoniem zei

Wauw,Marije.
Wat een mooi bummetje

Wiebine zei

Leuk boekje geworden hoor, je blog ziet er al erg leuk uit,
groetjes,
Wiebine