Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 28 mei 2008

Miniboekje Amsterdam

Afgelopen vrijdag ben ik samen met Tobias naar Amsterdam geweest omdat we toen 2 jaar samen waren. We hebben daar een rondvaart gemaakt, hebben lekker geshopt, madame tussaud gezien en nog als afsluiter heerlijk Thais gegeten..
Hier heb ik een vrolijk boekje van gemaakt als aandenken!






















13 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een supervrolijk boekje zeg!
Erg leuk!

Groetjes Inge

Anoniem zei

Heel erg leuk boekje meid !!!
En dat met toobs mobiel :D
Super!!! :D

Xx Bar

Anoniem zei

Wat een super leuk boekje!
Mooie kleurtjes, lekker vrolijk!

Anoniem zei

Oh...............ik vind hem geweldig!
Het sweet berry papier is één van mijn favorieten van dit moment!

Een heel leuk boekje en een mooie herinnering aan jullie 2e verjaardag!

Groetjes Nicole
www.scrapaddiction.nl

ScrapEnjoy zei

Leuk boekje, erg leuk aandenk (mischien wel voor het nageslacht)
grapje hoor.

gr. Lilian

Chantal zei

Een erg gezellig boekje heb je er van gemaakt. Super.
groetjes,
Chantal

Bieke zei

Wat een leuk en vrolijk boekje heb je gemaakt, ik vind hem geweldig.

Anoniem zei

Heel leuk gedaan Marije.
Vrolijk boekje,
Marjolijn.

Anoniem zei

Leuk boekje geworden zeg!

Ellen zei

lekker fleurig aandenken aan een fleurige dag

Janine zei

wat ben jij snel zeg!! Met scrappen :) Erg leuk boekje geworden!!!

Anoniem zei

Erg leuk boekje met vrolijke kleurtjes voor een vrolijke dag !

groetjes bea

wendy zei

Erg leuk en vrolijk Boekje!!
Leuk gedaan Marije!