Hier heb ik een vrolijk boekje van gemaakt als aandenken!
woensdag 28 mei 2008
Miniboekje Amsterdam
Afgelopen vrijdag ben ik samen met Tobias naar Amsterdam geweest omdat we toen 2 jaar samen waren. We hebben daar een rondvaart gemaakt, hebben lekker geshopt, madame tussaud gezien en nog als afsluiter heerlijk Thais gegeten..
Hier heb ik een vrolijk boekje van gemaakt als aandenken!
.JPG)
Hier heb ik een vrolijk boekje van gemaakt als aandenken!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

13 opmerkingen:
Wat een supervrolijk boekje zeg!
Erg leuk!
Groetjes Inge
Heel erg leuk boekje meid !!!
En dat met toobs mobiel :D
Super!!! :D
Xx Bar
Wat een super leuk boekje!
Mooie kleurtjes, lekker vrolijk!
Oh...............ik vind hem geweldig!
Het sweet berry papier is één van mijn favorieten van dit moment!
Een heel leuk boekje en een mooie herinnering aan jullie 2e verjaardag!
Groetjes Nicole
www.scrapaddiction.nl
Leuk boekje, erg leuk aandenk (mischien wel voor het nageslacht)
grapje hoor.
gr. Lilian
Een erg gezellig boekje heb je er van gemaakt. Super.
groetjes,
Chantal
Wat een leuk en vrolijk boekje heb je gemaakt, ik vind hem geweldig.
Heel leuk gedaan Marije.
Vrolijk boekje,
Marjolijn.
Leuk boekje geworden zeg!
lekker fleurig aandenken aan een fleurige dag
wat ben jij snel zeg!! Met scrappen :) Erg leuk boekje geworden!!!
Erg leuk boekje met vrolijke kleurtjes voor een vrolijke dag !
groetjes bea
Erg leuk en vrolijk Boekje!!
Leuk gedaan Marije!
Een reactie posten