ja ja, ook ik kon natuurlijk niet achterblijven..
Met heel wat hulp (Dank je wel!!!) heb ik nu ook mijn eigen blogje
Ik moet nog wel helemaal uitzoeken hoe alles precies werkt, maar
dat gaat me vast lukken.
maandag 26 mei 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

2 opmerkingen:
Hoi Marije!
Je blog ziet er al prima uit joh! En eenmaal de smaak te pakken dan blijf je eraan werken :D
Heel veel succes ook!!
Groetjes
Ria SF forum
Leuk he dat bloggen. Ik ben ook pas kort bezig maar het is al echt een verslaving. Je blog ziet er leuk uit hoor.
groetjes, Chantal (chantie)
Een reactie posten