Na een dag vertraging konden we dan toch eindelijk naar Schiphol vertrekken.
Samen met haar Oma, vader en broertje ben ik om kwart over 6 s'ochtends in de auto gestapt om mijn beste vriendinnetje op te halen. Wat was het onwijs leuk om haar weer te zien met een dikke knuffel en een heel verhaal waarom ze een dag vertraging had en wat er allemaal was gebeurd zijn we onderweg terug gegaan! Het zal nog wel even duren voordat we weer helemaal bijgekletst zijn, maar dat komt vast helemaal goed! Ik zal nog even uitleggen waarom dit zo 'speciaal' is.. Ze woont in Amerika omdat ze daar studeert en zodoende zie ik mijn beste vriendinnetje dus maar heel weinig! Ze is nu voor de hele zomer in Nederland! En we gaan natuurlijk een heleboel leuke dingen doen..:)
Vandaag komt ze zelfs al even langs en gaan we zo voordat ik moet werken even wat drinken!
Verder is het vandaag voor mij een druk dagje, dus er zal niet zo veel gescrapt worden... Komt vanzef weer!
Tot snel!
vrijdag 30 mei 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

1 opmerking:
Gezellig dat je vriendin er nu weer enkele maanden is!! Geniet ervan!
Een reactie posten