betekend dit dat ik elke zondag aan het werk ben. Gisteren was het weer een heel stuk minder
en hoefde ik gelukkig ook niet te werken. Hier heb ik gebruik van gemaakt en ik heb lekker de hele dag zitten scrappen! Hier onder alvast de eerste foto's..
Ik heb ook nog een miniboekje gemaakt, daarvan zal ik ook zo snel mogelijk foto's plaatsen en
ben ik met nog een nieuw miniboekje begonnen, maar daarvan krijgen jullie pas foto's te zien als
hij helemaal klaar is! haha
Ik vond deze foto's onwijs lief omdat ze zo leuk lag te slapen! Ik heb lekker veel gestempeld met mijn nog vrij nieuwe en super leuke (al zeg ik het zelf!) stempels!
zijn we een gezellig dagje naar Amsterdam geweest! ook hier heb ik foto's van gemaakt, maar daar ben ik nog mee bezig!
Ik keek gistere eens naar mijn 'miniboekjeskast' en zag dat ik eigenlijk niks had van ons samen..
wel LO'tjes maar geen boekje of iets dergelijks..
Ik heb van een foto van ons samen (op vakantie gemaakt) een heel lief blikje gemaakt.
Het blikje zelf heb ik met Alcoholinkt bewerkt en
bij het binnenwerk heb ik met lekker veel glimmermist gewerkt! alleen jammer dat je dat niet zo erg ziet op de foto...

10 opmerkingen:
Mooi Lo van je kat. Leuk he zo een blogje.
Nou nog maar een poging wagen!
Je hebt er een leuk blog van gemaakt.
Leuk om te doen he?!
Mag ik jouw link ook op mijn blog zetten?
Veel plezier ermee.
Groetjes Inge
Hij is helemaal te gek.
Join the club.
Veel plezier ermee en ik volg je op de voet.Je staat al als link op m'n site
Groetjes,
Annemarie(bobelijn)
Lekker zo'n scrapzondag! Je hebt mooie dingen gemaakt!!
wat een leuk blikje dat verdient een ereplaatsje
ziet er super uit meid!
Toppie, met een hoofdletter, wat gaaf is je blog, zie je nou wel dat het gelukt is, ondanks je hulp.
Meid, hij is erg mooi ziet er goed uit.
gr. Lilian
zet je link ook bij mij hoor.
Hoi Marije, Het ziet er al heel erg leuk uit, complimenten hoor.
En leuke l.o's heb je gemaakt.
Gefeliciteerd met je blog , mooie dingen heb je er al op gezet.
Gaaf he die stempels ....
veel plezier met bloggen
je mag mij er ook op zetten , doe ik van jou ook bij mij
groetjes Bea
Succes met je Blog,ik heb er ook nog geen één.
Wie weet ga ik ook eens overstag.
Ik hou die van jou in de gaten.
Het ziet er nu al leuk uit!
Een reactie posten