Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 26 mei 2008

Scrap zondag

Sinds een aantal weken is het 'zomer' seizoen weer begonnen, en indien ik in een ijssalon werk
betekend dit dat ik elke zondag aan het werk ben. Gisteren was het weer een heel stuk minder
en hoefde ik gelukkig ook niet te werken. Hier heb ik gebruik van gemaakt en ik heb lekker de hele dag zitten scrappen! Hier onder alvast de eerste foto's..
Ik heb ook nog een miniboekje gemaakt, daarvan zal ik ook zo snel mogelijk foto's plaatsen en
ben ik met nog een nieuw miniboekje begonnen, maar daarvan krijgen jullie pas foto's te zien als
hij helemaal klaar is! haha

Een LO'tje van mijn kat, zoals een aantal van jullie wel zullen weten heet ze Luna.
Ik vond deze foto's onwijs lief omdat ze zo leuk lag te slapen! Ik heb lekker veel gestempeld met mijn nog vrij nieuwe en super leuke (al zeg ik het zelf!) stempels!





Mijn vriend, Tobias, en ik waren afgelopen vrijdag alweer 2 jaar samen. Om dit te vieren
zijn we een gezellig dagje naar Amsterdam geweest! ook hier heb ik foto's van gemaakt, maar daar ben ik nog mee bezig!
Ik keek gistere eens naar mijn 'miniboekjeskast' en zag dat ik eigenlijk niks had van ons samen..
wel LO'tjes maar geen boekje of iets dergelijks..



(shame on me!) dus daar moest natuurlijk verandering in komen..
Ik heb van een foto van ons samen (op vakantie gemaakt) een heel lief blikje gemaakt.
Het blikje zelf heb ik met Alcoholinkt bewerkt en
bij het binnenwerk heb ik met lekker veel glimmermist gewerkt! alleen jammer dat je dat niet zo erg ziet op de foto...

10 opmerkingen:

Bieke zei

Mooi Lo van je kat. Leuk he zo een blogje.

Anoniem zei

Nou nog maar een poging wagen!
Je hebt er een leuk blog van gemaakt.
Leuk om te doen he?!
Mag ik jouw link ook op mijn blog zetten?

Veel plezier ermee.

Groetjes Inge

Anoniem zei

Hij is helemaal te gek.
Join the club.
Veel plezier ermee en ik volg je op de voet.Je staat al als link op m'n site

Groetjes,
Annemarie(bobelijn)

Anoniem zei

Lekker zo'n scrapzondag! Je hebt mooie dingen gemaakt!!

Ellen zei

wat een leuk blikje dat verdient een ereplaatsje

Angela zei

ziet er super uit meid!

ScrapEnjoy zei

Toppie, met een hoofdletter, wat gaaf is je blog, zie je nou wel dat het gelukt is, ondanks je hulp.
Meid, hij is erg mooi ziet er goed uit.

gr. Lilian
zet je link ook bij mij hoor.

Anoniem zei

Hoi Marije, Het ziet er al heel erg leuk uit, complimenten hoor.
En leuke l.o's heb je gemaakt.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je blog , mooie dingen heb je er al op gezet.
Gaaf he die stempels ....
veel plezier met bloggen
je mag mij er ook op zetten , doe ik van jou ook bij mij

groetjes Bea

Anoniem zei

Succes met je Blog,ik heb er ook nog geen één.
Wie weet ga ik ook eens overstag.
Ik hou die van jou in de gaten.
Het ziet er nu al leuk uit!