foto van mij en Henriƫtte, zij is echt mijn (vakantie) zussie!!
woensdag 28 mei 2008
Voor de wedstrijd bij Scraptastisch (de winkel waar ik in het Design team zit) heb ik deze layout gemaakt. De opdracht was dat er minimaal 3 vlinders op verwerkt moesten worden. Bij mij staan vlinders altijd voor vrolijkheid, net als bloemen...daarom heb ik ook gebruik gemaakt van heel vrolijk papier! (K&Compagnie Berry sweet) De foto heb ik geprint op cardstock en het is een
foto van mij en Henriƫtte, zij is echt mijn (vakantie) zussie!!

foto van mij en Henriƫtte, zij is echt mijn (vakantie) zussie!!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

7 opmerkingen:
Gaaf lootje! Lekker zomerse kleurtjes ;)
Groetjes, Nic
erg mooie layout, vind het berry sweet papier zoiezo helemaal super! groetjes sam
Wat een leuke kleuren, lekker zomers enne je hebt het weer leuk gedaan.
gr. Lilian
wat een lekker fris lootje meid!
idd, heel zomers geworden Marije!! Leuk!
Wat een mooi lo-tje.
Lekker fleurig.
En dat papier is echt super!
Groetjes Inge
Gaaf!!
Leuk papier he? (heb ik ook...nog wel zonde :P)
Een reactie posten