Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 28 mei 2008

Voor de wedstrijd bij Scraptastisch (de winkel waar ik in het Design team zit) heb ik deze layout gemaakt. De opdracht was dat er minimaal 3 vlinders op verwerkt moesten worden. Bij mij staan vlinders altijd voor vrolijkheid, net als bloemen...daarom heb ik ook gebruik gemaakt van heel vrolijk papier! (K&Compagnie Berry sweet) De foto heb ik geprint op cardstock en het is een
foto van mij en Henriƫtte, zij is echt mijn (vakantie) zussie!!








7 opmerkingen:

Anoniem zei

Gaaf lootje! Lekker zomerse kleurtjes ;)

Groetjes, Nic

Anoniem zei

erg mooie layout, vind het berry sweet papier zoiezo helemaal super! groetjes sam

ScrapEnjoy zei

Wat een leuke kleuren, lekker zomers enne je hebt het weer leuk gedaan.

gr. Lilian

Angela zei

wat een lekker fris lootje meid!

Anoniem zei

idd, heel zomers geworden Marije!! Leuk!

Anoniem zei

Wat een mooi lo-tje.
Lekker fleurig.
En dat papier is echt super!

Groetjes Inge

Janine zei

Gaaf!!

Leuk papier he? (heb ik ook...nog wel zonde :P)