Op het forum van Scraptastisch word een BOM (book of me) georganiseerd, elke week een oprdacht en aan het einde heb je da een heel leuk album over jezelf! Toevallig had ik net allemaal foto's van mezelf gemaakt, en hier een bummetje mee gescrapt. Ik doe dus wel mee met de journaling en de opdrachten, maar mn album is al af!! Hier een fototje ervan..
zaterdag 12 juli 2008
12 -7
Zo de afgelopen 2 dagen was ik ziek thuis en heb ik dus ook lekker veel kunnen scrappen, tussen het slapen door! Allereerst wil ik jullie dit LO'tje laten zien, een foto van mij en Robin die gemaakt is in de Efteling begin mei. Het papier had ik nieuw, super papier vind ik het! het is een hele lijn van Little Yellow Bicycle - Delightful (gekocht bij scrapaddiction). Een lekker roze LO'tje!
Op het ST forum werd is door Jacqueline uitgedaagd om de personal challenge te maken. Je krijgt dan een sketch (schets) die jij moet uitwerken. Daarna mag je zelf een sketch opzoeken en de volgende uitdagen! Ik heb Ria uitgedaagd. Succes meid!
Donderdag ben ik begonnen om mijn vakantiealbum te scrappen, eind april zijn Tobias en ik 8 daagjes naar Kos (Griekenland) geweest. Maar nog altijd lagen de foto's en het album op mij te wachten! Ik ben nooit zo van de hele grote projecten, dus schoof ik het steeds maar voor me uit! Nu kwam er een hele hoop nieuw en mooi papier (en nog veel meer spullies natuurlijk) binnen. En heb ik met mezelf de afspraak gemaakt dat ik eerst mijn Kos boek af moest maken voordat ik verder mag met mn nieuwe spullies!! De foto's van de inhoud volgen snel! (zijn wel al op het forum van scraptastisch te zien, wat ik tot nu toe af heb dan! hahaha)
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

6 opmerkingen:
Wat heb je weer leuke dingen gemaakt!
Vooral dat lootje van de efteling, zo lekker roze!
Wat een supermooie lijn is dat zeg!
jij bent aardig op dreef dame! dank je wel overigens voor je uitdagende sketch! Ik ga mijn best doen er iets moois van te maken!
Je bent weer super druk geweest met scrappen en ik vind je beide lootjes weer super.
Je Kos boek heb ik in het echt mogen zien en die is ook heel mooi. Ondanks dat jijmeerdere foto's op één bladzijde niet leuk vind, vin dik dat je het superleuk hebt gedaan met meerdere foto's op 1 bladzijde!
Een boek om later met veel plezier in terug te kijken!
Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl
super meid!!! erg leuk boekje en de lo is ook leuk! Leuke titel ;-)
xxx
Geweldig geworden allemaal!!!
Die LO samen met je vriendin vind ik echet heel erg mooi!
Je Kos boekje is ntuurlijk ook geweldig!!!
Super leuke dingen weer in ieder geval om naar te kijken!
Groetjes Jacqueline
Marije, je bent weer lekker bezig he meis, maar je hebt dan ook weer mooie dingen gemaakt, leuke kleurtjes.
Gauw je weer te horen.
gr. Lilian
Een reactie posten