Voor de juli wedstrijd van scraptastisch (http://www.scraptastisch.nl/) moest je een LO maken in het teken van een elfje, de titel moest hoopvol & kracht zijn en de hoofdkleuren zwart en wit (andere kleuren mochten wel, maar alleen ter ondersteuning). Ik heb als ondersteunende kleur Roze gebruikt, omdat dit dan lekker afsteekt tegen het zwart en wit. Het basis papier is een embossed vel van Doodlebug, hij was wit maar ik ben er met een paint dabber (pearl) over heen gegaan om hem net even iets extra's te geven!
dinsdag 8 juli 2008
3 LO's
Gistere avond kwam Nicole bij mij scrappen, super gezellig!!! en we hebben nog een beetje nagesnoept van de high tea van zondag... Deze LO heb ik gemaakt met papier van de lijn boxer van BG, ik had er al een keer iets meer gedaan, maar op de een of de andere manier lukte dat niet naar mijn zin, het is gewoon niet mijn papier..ondanks dat ik het wel heel mooi vind! Ik heb toch geprobeerd er wat van te maken (met een steuntje in de rug van Nicole!) en uiteindelijk be ik er toch best tevreden mee! haha
Deze LO heb ik zondag avond nog 'even' gemaakt, ik vond het zo'n verschrikkelijk lieve foto met dat tongetje uit haar mond! Daar moest wel wat mee gedaan worden vond ik! De titel heb ik geleend van iemand maar vond ik perfect hierbij passen!

Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

6 opmerkingen:
Wow Marije wat een mooie LO's heb je gemaakt zeg!!!
Enne geen BG.......prachtig joh, moet je vaker doen!!!
Je wedstrijd LO is ook echt heeeel erg mooi, super orgineel!
Groetjes Jacqueline (scraptastisch)
Schittende lootjes meis, vooral de bovenste, prachtig in 1 woord.
lieve groet Lilian
p.s. je High Tea ziet er erg goed uit, krijg gelijk trek.
Wat een geweldige lootjes! Vind ze alle 3 super! En BG niet jou papier? Ik vind hem juist super!
Mooi gedaan!!!!
Vooral die tweede vind ik erg leuk...titel ook :D
Wat een superleuke lo's heb je gemaakt!
En die bloemen op die lo met elf vind ik echt super!
Ook trouwens een leuk effect dat papier met paintdabber bewerkt!
Groetjes Inge
wat een vreselijk mooie dingen maak je toch altijd
geef jou een plaatje papier en een opdracht en er rolt wat moois uit jouw vingers geweldig gewoon
liefs ilonka
Een reactie posten