Lilypie Breastfeeding tickers

dinsdag 29 juli 2008

Madurodam

Het afgelopen weekend ben ik bij Henriette in Leeuwarden geweest. We hebben lekker veel gescrapt en bijgekletst, het was een super weekend!! heel gezellig.
Ik heb hard gewerkt om mijn album van Madurodam te maken, en op een paar puntjes na was hij helemaal af! Die puntjes heb ik gistere afgemaakt en nu kan ik hem dus aan jullie showen!
Bij deze dus...










5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een gaaf album is het geworden!
Erg mooi papier heb je gebruikt, mooie bloemetjes ook en die swirls zijn ook gaaf!! Super album!

Bieke zei

Super! Wat een mooi boekje heb jer ervan gemaakt.

Anoniem zei

Wat een waanzinnig bummetje is het geworden! Ik vind je bloemen helemaal prachtig..

Enne die twee ontbrekende ringen liggen als het goed is in je brievenbus op dit moment!

scrapmuis zei

Erg leuk gedaan Marije,volgens mij zie ik ook bloemen die ik jouw heb toegestuurd.......groetjes Pina mag ik je trouwens toevoegen aan mjn blog..........

Anoniem zei

Gaaf boekje is het geworden hoor!!!!

Liefs Nicole