Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 6 juli 2008

High tea

Vandaag kwamen Anne en Karlijn bij mij high tea-en. Ik had zelf allemaal lekkere dingen gemaakt.We hebben een filmpje gekeken en gezellig gekletst! Echt een meiden ding dus.. Van de foto's wilde ik een boekje maken, maar met dit boekje was ik al begonnen nadat ik hem deze week op de site van scrapaddiction had gezien
http://www.scrapaddiction.nl/?menu=category&categoryID=206367 Het is een boekje met als basis enveloppen en erg leuk om te maken. Ik heb op de tags de foto's geplakt en aan de achterzijde heb ik de recepten van de hapjes geschreven. Het is een vrolijk boekje geworden met papier en bijpassende rub-ons van doodlebug.















9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij is mooi geworden, maar je wist al dat ik dat vind!
Enne........die high tea ziet er ook lekker uit.
Krijg ik dat morgenavond ook????

Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl

Anoniem zei

Hij is erg leuk geworden!
En het ziet er ook erg lekker uit!

Janine zei

super!!!!

Anoniem zei

Mooi boekje.

Groetjes Jenny

Anoniem zei

Wat is ie leuk geworden! En ik kom ook een keer hihg tea-en bij je, wat een lekkere dingen allemaal!

Bieke zei

Wat een leuk boekje, en zo snel al af na de party.

Liefs Debby

Anoniem zei

Wat een leuk boekje is het geworden!! De high tea ziet er ook heel lekker uit!

Angela zei

meid wat leuk! erg fijn dat het zo geslaagd was!
xxx

Anoniem zei

Hij is hartstikke leuk Marije!! dat heb je snel gedaan zeg...zoef zoef!
groetjes
ria