Lilypie Breastfeeding tickers

dinsdag 1 juli 2008

play

Weer een nieuw miniboekje! Mijn verzameling begint al een van aardige maat te worden..:) Dit keer heb ik een boekje gemaakt met foto's van Luna, er hing hier van de week een dekbed-overtrek te drogen over een wasrekje..dit leek voor Luna echter op een speeltuin, wat erg grappig was om te zien! Achter haar eigen staart aan hollen, door de gleuven rennen (het dekbed zakte natuurlijk iets in) ze vond het helemaal geweldig! Kijk zelf maar naar de foto's.

Ik heb in het boekje gebruik gemaakt van het Sassafras papier, lekker veel bloemetjes en hotfix. Het boekje is gebonden met de Bind it al, en zit 'verstopt' in nog een ander boekje wat ik ook zelf gemaakt heb van grijsboard.




























7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahaha, die Luna is toch ook een gek beest!
Je hebt een mooi boekje gemaakt. Vorige week zei je nog tegen mij dat je niet wist hoe je zo'n boekje moest maken en nu zie ik dat je een workshoppie hebt gedaan van Chantie (denk ik ...)
Hij is in elk geval heel erg leuk!

Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl
alles voord e scrapper, de kaartenmaker én voor de leukste workshops

Anoniem zei

Wat een superlief boekje!
En ontzettend leuke foto's!
Zal wel een heel grappig gezicht geweest zijn!

Groetjes Inge

Anoniem zei

Haha, wat een maf beest! wel heel herkenbaar... Geweldige foto's en geweldig boekje heb je er van gemaakt!!! Helemaal super!

ScrapEnjoy zei

Je gaat weer lekker he meis, een pracht album over Luna, altijd leuk om foto's te maken van een kat.

lieve groet Lilian

Janine zei

Wat een superleuk boekje en wat een maffe Luna :D

Anoniem zei

Helemaal niets nieuws vandaag?????
;-)

Liefs ik (zei anoniem; kijken of jij weet wie)

Anoniem zei

weer een erg leuk albumpje! vroeg me alleen af.. hoe bewaar je ze nu allemaal? netjes op de plank of in een leuke doos?

groetjes sam