Luna lag van de week zo lief te slapen op mijn scrapkastje, daarvan deze foto. Ik heb hem afgedrukt op cardstock en gescrapt met veel bloemen zodat hij lekker vrolijk is! past mooi bij het zonnetje wat op Luna schijnt op de foto!
donderdag 17 juli 2008
Luna
Weer een LOtje van mij, ik moet zeggen mijn 5e 30x30 album begint nu aardig vol te raken of beter gezegd er passen er nog maar 4 in..Ik scrap dus aardig door! haha
Luna lag van de week zo lief te slapen op mijn scrapkastje, daarvan deze foto. Ik heb hem afgedrukt op cardstock en gescrapt met veel bloemen zodat hij lekker vrolijk is! past mooi bij het zonnetje wat op Luna schijnt op de foto!
Luna lag van de week zo lief te slapen op mijn scrapkastje, daarvan deze foto. Ik heb hem afgedrukt op cardstock en gescrapt met veel bloemen zodat hij lekker vrolijk is! past mooi bij het zonnetje wat op Luna schijnt op de foto!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

9 opmerkingen:
hoi marije
ik vind um weer mooi geworden hoor
leuke vrolijke kleuren
en mooimet die scallops en bloemen
liefs ilonka
wat een enig lootje Marije!! Erg lief!!
Wat een mooi lootje is dat Marije, en ik zie dat je op cardstock hebt geprint. Leuk,
Marjolijn
I LOVE IT.
XX Kimmie
Leuk lootje Marije!
Lekker zonnig!
Groetjes Inge
Ahhhh..... die sis gaaf zeg!
Lekker vrolijk en wat leuk om je foto zo op cardstock te printen!
Liefs Nicole
www.scrapaddiction.nl
Ach, wat lief, het lootje is weer schitterend meis, nog een paar en je album is vol, dan heb je een waardevol bezit.
Geniet er van.
lieve groet Lilian
wat een mooi lootje! Lieve foto, gaaf papier, mooie bloemetjes, helemaal super! En leuk trouwens om op cardstock te printen, dat moet ik ook eens proberen.
NICE!! lekker vrolijk!
Een reactie posten