Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 14 maart 2009

18 weken

Zo het was alweer even geleden, ik heb het dan ook zo druk. Ik ben weer trouw verder aan het werken voor school zodat ik gewoon lekker in juni klaar ben met mijn opleiding. Ook zijn we natuurlijk nog druk op zoek naar een huisje.We hebben er toch voor gekozen om te gaan proberen te kopen. Donderdag hebben we een bezichtiging, dus dat is wel spannend! Ik ben heel benieuwd.
En heel erg veel is er niet veranderd een beetje stilte voor de storm denk ik zo! haha Het hartje kunnen we steeds duidelijker horen thuis, maar ik voel onze beeb nog niet..Mijn buikje begint ondertussen wel steeds meer op te vallen en ik wordt nu ook regelmatig aangesproken; he, ben je zwanger?



Gistere heb ik zelf een boek gekocht voor onze beeb, het boek heet 'mama houdt van jou' en gaat over 2 olifantjes. Als je het boek opendoet, loopt er een stoffen olifantenslurf dwars door het hele boek. Ik heb ook nog een echt voorleesboek besteld waar verhaaltjes in staan voor het hele jaar door, die komt als het goed is vandaag!



Van mijn collega Naomi hebben we ook nog een heel lief cadeautje gekregen, maar dat kan ik jullie niet laten zien ;) het zijn 2 paar sokjes, een knuffelpopje en een mutsje! Echt super lief.

We hebben ook 2 pakjes gekocht die onze beeb als 1e pakje aan gaat krijgen. Een in maat 50 en een in maatje 56, echt super schattig. Maar jammer genoeg kan ik die hier ook niet op mijn blog laten zien omdat we het geslacht nog voor ons willen houden.
De bestelde adapters om de maxicosi op het onderstel van de kinderwagen te kunnen vastklemmen kwamen ook gister binnen. We hebben ze dus maar meteen even uitgeprobeerd en zijn er al helemaal blij mee!



Over 12 dagen hebben we de 20 weken echo, en een dagje later een echo in het LUMC waar ze het hartje van ons kindje helemaal gaan nakijken. Ik ben zelf geboren met een gaatje in mijn hart, dus voor de zekerheid gaan ze daar alles nakijken. Dan hebben we geen vervelende verrassingen achteraf!

Ik ben ondertussen zelf al veel minder moe en voel me erg goed! Heb weer een hoop energie en heb soms zelf het gevoel dat ik de hele wereld aankan, hahaha!
Wel begin ik ondertussen toch wel te snakken naar een heerlijk kaiserbroodje met rosbief..hummm! Verder heb ik niet echt moeite met het laten staan van producten die je niet mag eten tijdens je zwangerschap zoals alcohol, kazen, rauwe vis of vlees, maar dat broodje rosbief dat mis ik wel een beetje..:(
Ach we zijn bijna op de helft, het gaat ook echt zo hard! Dus voordat ik het weet is onze beeb er al! (en kan ik weer lekker van een broodje rosbief genieten, hihi)

7 opmerkingen:

Angela zei

hahahahah ja dat kaiserbroodje rosbief mis ik dus ook gigantisch!!! Dat was mijn zaterdagbeloning na het boodschappen doen en opruimen hihi wat grappig dat jij dat nou ook hebt!
Je buikje groeit lekker zoals ik al zei, en super zeg die maxi cosi, ik moet nog ff uitvogelen hoe het bij die van ons zit trouwens!
Leuk zo'n boekje, ik heb een halve boekenkast vol kinderboeken, maar geen hele kleine kindjes boekjes, dus die mag ik ook nog gaan kopen!
Ennuh de kadootjes en pakjes zijn ook super super leuk! ;-) (ja ja ik mocht ze lekker wel zien :p)
xxx

Anoniem zei

Weer erg leuk om te lezen. In de 2e foto kan je het al heel goed zien hoor. :D
X Sas

Janine zei

Hej meis,

leuk om zo mee te lezen...je ziet er goed uit!! En je buikje is inderdaad al goed te zien...!

Lekker dat je je wat beter voelt, dat scheelt een hele hoop...heb je ook al van die schoonmaakwoedes?? :P

Liefs, Janine

Anoniem zei

Oh dat verlangen naar een broodje rosbief ken ik...........
Ik wil een stokbroodje met filet americain!!!!!!!!!

Je buikje ziet er mooi uit!
Ik heb je al weer veel te lang niet gezien, maar helaas voel ik me nog niet zo goed dat ik de hele wereld weer aankan. Ik lig nog steeds iedere avond om 8 uur in bed :-(
Geniet er maar lekker van!

Liefs Nicole

Anoniem zei

Zoooooooo Marije wat een mooie buik heb je al zeg, je kan nu echt goed zien dat je zwanger bent (dat is zooo leuk).
Het gaat idd snel he!

Ik weet nog dat toen Susan geboren was en ik nog op het kraambed in het ziekenhuis lag mijn tante langs kwam met 2 broodjes tartaar.....hmmmmm heerlijk heb er echt van genoten, dus ik me je zin ervoor zo goed voorstellen wahahahaha.

Nou meis geniet er nog lekker van en ik ben blij voor je dat je nu zoveel beter voelt.......neem het ervan!!!

Greotjes Jacqueline

Anoniem zei

Je ziet er goed uit Marije! Dat je je kleine uk nog niet voelt, kan opeens komen hoor..sommige hebben het heel vroeg, anderen laat. Maar het gaat gebeuren.
Dat je naar het LUMC gaat is een strak plan...liever zekerheid. Geniet nog volop meis, voor je het weet kukel je van de roze wolk af, alhoewel dat ook pp verschillend is hoor maar: [ik weet nog wel van de geboorte van onze christiaan, ik vond er zo ontzettend weinig aan net erna...niks roze wolk, krijsend kind! En niemand die mij dat had verteld]Ik hou je blog in de gaten hoor, vind het erg leuk!

Anoniem zei

Lieve Marije,

Wat zie je er fantastisch uit; helemaal stralend!
Geniet er lekker van!

Knuffel: Henriƫtte