Deze foto's moest ik jullie toch even laten zien..want ja hoor, ook de maxicosi ligt heerlijk!! Gelukkig verhaard Luna niet zo erg, dus is het een kwestie van even een stofzuiger er doorheen en hij is weer schoon en klaar voor de baby.

Zie je haar kijken: wat nou?? ik lig hier wel goed hoor :)
3 opmerkingen:
Lief! :) Katten zijn heerlijk eigenzinnig.
X Sas
ah wat een cutie! wat ligt ze daar heerlijk zeg! ze is alvast aan het "inliggen" voor de baby!!
Ik begin er hier niet aan met 4 van die harenmonsters, die mogen er mooi uit blijven! Dat zal straks niet zo makkelijk meer gaan maar goed....
xxx
Typisch een kat, die gaat liggen waar hij/zij willen, maar het is wel een schattig gezicht.
Leuke foto om te scrappen, maar daar heb je de laatste tijd niet zo veel zin meer in he????
Je krijgt al een lekker buikje he??
Geniet er maar lekker van meis.
liefs Lilian
Een reactie posten