Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 22 maart 2009

zwangerschaps nieuws #7

Niet onwijs veel nieuws dit keer, alles gaat super en ik heb alle energie van de wereld en daar maak ik lekker gebruik van!
Mijn gewicht is nog steeds het zelfde (-6 dus vanaf mijn begingewicht) en ook voel ik jammer genoeg nog geen leven..
Wel heb ik gistere nog even naar het hartje van onze beeb geluisterd, ik hoefde niet eens te zoeken vond het meteen en was erg duidelijk te horen!

Gister ben ik samen met mijn moeder naar de praxis geweest, daar hebben we behang en verf staaltjes mee genomen om een idee te vormen voor het nieuwe huis alvast. We hebben een salontafeltje gekocht want die die we nu hebben gaan weg als we gaan verhuizen. Ook hebben we een lamp gekocht voor in de babykamer, er hangen dingetjes aan de lamp waarvan ik de kleur niet zo mooi vond dus die ben ik vandaag aan het verven in een wel leuke en bijpassende kleur bij de rest van het kamertje. Ook hebben we stickers (rubber en gewone) gekocht om de babykamer op te fleuren straks. Het idee is er al helemaal nu alleen het huis met daarin het kamertje nog! haha

Afgelopen week 2 huizen bekeken, bij een van de 2 hadden Tobias en ik allebij een heel goed gevoel en hier willen we dan ook deze week voor een 2e keer gaan kijken met mijn oom erbij voor het bouwtechnisch aspect. Hij is aannemer en heeft dus iets meer verstand van zaken, haha! Als hij niet al te veel negatieve punten ontdekt willen we kijken of we een bod kunnen doen! We zijn allebij helemaal enthousiast, dus hopen dat alles lukt! :D

Nog maar 4 (en 5) daagjes totdat we weer naar ons kindje kunnen kijken! natuurlijk zal ik ook hier weer wat foto's laten zien als het zover is..de dagen aftellen, ik heb er zin in :) Het is alweer 5 weken geleden dan, dus ik ben benieuwd hoe hard onze beeb is gegroeid..

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hopelijk kan je een bod doen, huizen kopen is moeilijk momenteel. Ik ga waarschijnlijk ook verhuizen, had ik dat al een x gezegd tegen je?

Succes met de echo & 't verven (of ben je daar al mee klaar?) ;)

X Sas

Angela zei

hoi hoi,
ben heel benieuwd naar je lamp hoor! en ik hoop dat je snel weer met je oom kan gaan kijken en bieden uiteraard! Het is jullie gegund! Op naar het klussen!!!!
Jaaaa wij nog maar 3 dagen en dan mogen we voor de laatste keer even naar binnen loeren! Woensdag om 18.15 uur! Heb er ook al zo'n zin in!
xxx

Anoniem zei

Hey meis,

Het is leuk om je een beetje te volgen via je blog. Fijn dat het allemaal goed gaat. Nog 2 nachtjes en dan de 20 weken echo..spannend :-D
Ben benieuwd hoe het gaat lopen met het huisje...kopen zelfs..zozo...maar ja dat gaat natuurlijk veel sneller als huren.
Hoop dat het rond komt...het is jullie echt gegund!
Jammer dat je niet aan ons kwijt wil wat het wordt hoor... ben wel nieuwsgierig.
We moeten gauw maar eens afspreken hoor, want er staat hier nog steeds een tas met cadeautjes ;-)

Dikke Kus Deborah