Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 1 maart 2009

zwangerschaps nieuws #6

Omdat mijn buikje de afgelopen week best is gegroeid (en ik zelf weer een kilo ben afgevallen) heb ik toch al na 1 week een nieuwe foto gemaakt! Het is heel grappig, want als ik s'ochtends wakker wordt dan is er eigenlijk nog niks te zien aan 'buikje' maar later op de dag, en dan vooral als ik gegeten en gedronken heb dan komt er steeds meer vorm in!


Vandaag lekker wezen shoppen in de stad, wat kleding voor mezelf en ook weer wat dingetjes voor de beeb. Maar ook gezellig met Robin en haar ouders wat gedronken! Ik had ze al best een poosje niet meer gezien, dus gezellig even bijkletsen en van hun ook een superlief boekje gekregen!! Er zitten kleine lichtjes in, dus superleuk voor voor het slapengaan als het een beetje schemert in de kamer!


Afgelopen donderdag had ik met mn vader afgesproken om wat te gaan drinken en ook van hem een leuk cadeautje gekregen! Een cadeaudoosje met daarin een rompertje, een paar sokjes en een knuffelpopje.


Dat zwanger-zijn niet over rozen gaat daar ben ik ondertussen wel achter, en dat ondanks dat ik helemaal niet misselijk ben geweest.. Afgelopen week heb ik een vrij heftige allergische reactie gehad waarschijnlijk op koemelkproducten en eieren..Ik ben er echt 2 dagen onwijs beroerd van geweest! Gelukkig voel ik me nu weer een klein beetje beter en ook de futloosheid/moeheid begint langzaam aan na 16 weken weer een beetje weg te trekken! We hopen weer op beter :)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey!

Goed om te lezen dat je met je vader hebt afgesproken. :) Leuke cadeautjes krijg je allemaal en je buikje groeit al aardig, mooi om te zien. :D
Hopelijk voel je je inmiddels wat beter! Je moet niet teveel afvallen, geef die kilo's maar aan mij want ik moet aankomen. :(
Spreek je gauw! liefs xxx Sasz

Angela zei

hoi meis,
nou ja je weet al dat ik je kadootjes super leuk vind en ook je aankopen zijn weer geweldig lief! Buikje groeit zeker lekker, en dat gaat nog harder ;-) Hopelijk voel je beebje nou ook gauw wiebelen in je buik! Dat is echt zo leuk! Nog even geduld!
knuffels

Anoniem zei

HI!
Leuk weer een nieuwe foto! Je gaat nu echt wel beeb zien hoor!
En je hebt weer leuke spulletjes gekregen. Je wordt echt heelw at verwend!

Liefs Nicole