Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 29 maart 2009

gevoeld!!!

Schrijf ik gistere nog dat ik niks gevoeld heb, nou vandaag toch duidelijk wel!
Allemaal gerommel in mijn buik :D Vanochtend toen ik net wakker was luisterde ik met de doppler naar het hartje van beeb, je kunt ook de navelstreng en bewegingen/schopjes van beeb horen. Toen kwam ik er achter dat de rommeltjes die ik voelde precies gelijktijdig met het geluik van de bewegingen die ik via de doppler hoorde kwamen. Het is dus echt beeb!! En dat op de dag dat we precies 20 weken zwanger zijn :)

Gistere heb ik nog een leuke foto gemaakt van mn blote buik met een knuffeltje er op!
Ik heb er ook een met een schoen en een met een speen, maar deze was voor mn blog..


Vandaag weeeeer een bestelling gedaan *shame on me* een babyfoon, deurstoppers, en nog wat kleine benodigdheden. Bij een andere winkel heb ik voor de baby een snoezellamp besteld! Deze krijgt Tobias/papa van mij als cadeau! (hij weet er zelf vanaf hoor, dus ik kon het hier gerust zeggen)

En nog even een slaperige knipoog van Luna!


Nou, ik ga nog even genieten van het gerommel in mn buik!

2 opmerkingen:

Angela zei

echt super meid dat je het nu gevoeld hebt! en nu er lekker van genieten want het is zoooo leuk!!! ik hoop dat jullie moppie zich veel laat voelen!!!
xxx

Marieke zei

SUper he! Om je kleine voor het eerst te voelen!
Hihi ik dacht eerst dat mijn darmen aan het rommelen waren...
Geniet lekker van die momenten!!!