De kindjes hebben allemaal liedjes gezongen en toen Sint door ging naar de volgende groep bleef zwarte piet achter om cadeautjes uit te delen!
Danique vond haar cadeautje meteen al heel leuk!
Morgen avond vieren we thuis Sinterklaas met z'n alle..het wordt vast heel gezellig :) Danique haar eerste Sinterklaas.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten