Daarnaast heb ik nog een paar foto'tjes van de afgelopen tijd:
Danique kan ondertussen zo goed als zelf los zitten, we zijn af en toe al eens aan het oefenen en het gaat steeds beter..wel met vlagen, want als ze er geen zin in hebt..dan kun je proberen tot je een ons weegt maar dan valt ze toch steeds om! hihi
Slaap lekker! (De foto zegt genoeg toch?)
Enn afgelopen zondag moest ik echt gek doen hihi, ze vond het zelf maar wat geweldig!
Morgen is ons poppie alweer een half jaar oud! Dat is wel een klein feestje waard, ik heb al heerlijk wat cupcakes gebakken..maar daar over meer!

1 opmerking:
grappige foto's weer meid! En ja dat jij eigenwijs bent dat wisten we toch al?
Je cupcakes zijn geweldig mooi geworden!!! Al weer een half jaar, wat gaat dat hard he? Mupke hier is al bijna 8 maanden weer, ik snap niet waarom die 9 maanden zwangerschap zo lang moeten duren terwijl de eerste 9 maanden van je kindje zo voorbij vliegen! Gemeen he?
xxx
Een reactie posten