Dit filmpje kan ik jullie niet onthouden, hij is zo leuk! Danique heeft zo veel lol, eigenlijk om niks haha Ze lacht en gilt het uit! hihi (De kwaliteit is niet het hele filmpje even goed...sorry!)
vrijdag 12 februari 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

1 opmerking:
hahaha die is leuk!!! lekker he als ze zo kunnen lachen om die gekke dingen die wij uithalen, staan we toch niet helemaal voor paal! Geniet lekker van de schaters, straks worden het nog gillen nou berg je dan maar!!! Knuffel voor je giebelkontje!
xxx
Een reactie posten