Ik vond het altijd al leuk om te koken bakken en doen, dat in combinatie met een beetje creativiteit komt hier uit...Echt iets voor mij dus! Ik vind het heerlijk om taartjes te maken en ben al aardig bezig geweest haha..
Verder ben ik deze week weer begonnen met 3 daagjes werken, dit ging eigenlijk verassend goed. Ik zie er best wel een beetje tegenop om weer 4 dagen te gaan werken over 2 weken..en dit is dan toch weer een stapje verder daar naartoe!
De nieuwe gordijnen voor onze slaapkamer zijn ondertussen binnen en hangen al, Errug mooi is het geworden!
Ook heb ik een leuke week achter de rug want en we (Danique en ik) hebben Anne nog even gezien die voor een lang weekend over was uit de USA en Karlijn was voor een week over uit Ierland..gezellig even bijkletsen met allebij!
Met Danique gaat overigens alles prima! Ze gaat wel hard hoor...aan het oefenen met zitten, ze giebelt, kletst en zingt steeds meer..speelt heerlijk op haar buik en kan zichzelf dan ook in de rondte draaien. Ze eet nu standaard elke dag fruit, groente en een toetje als extratjes en krijgt ze nog volledige borstvoeding..Ik merk ook dat ze wat aan het zoeken is naar een ander ritme met wat minder slaap overdag..
Maandag moeten we weer langs het consultatiebureau..ik ben benieuwd!
Nou vandaag weinig op de planning, dus ik ga weer eens proberen te scrappen!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten