Hoi, Ik ben Marije. Ik ben 24 en woon in Voorburg. Ik woon samen met Tobias, en 23 augustus 2009 is onze dochter Danique geboren. Samen hebben we een kat, een cavia en een konijntje.
echt deze serie vind ik super leuk!!! lekker vrolijk, idd een eenheid en heel erg lief! Geniet er lekker van!! Ben benieuwd wanneer wij weer gaan! xxxxxxx
4 opmerkingen:
wat een prachtige foto's marije, leuk hoor! leuk idee ook.
kuz
helemaal super Marije, prachtige foto's!!
echt deze serie vind ik super leuk!!! lekker vrolijk, idd een eenheid en heel erg lief! Geniet er lekker van!! Ben benieuwd wanneer wij weer gaan!
xxxxxxx
Wowie Marije wat een geweldige en schitterende foto's van jullie 3en.
Groetjes Jacqueline
Een reactie posten