Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 6 februari 2010

fotoreportage (kleur)

Gister was het dan zo ver, we hadden een afspraak gemaakt om een keer foto's te laten maken van ons drietjes bij een fotograaf. Ik wilde graag een fotograaf waarbij we de foto's op dvd mee naar huis zouden krijgen en die heb ik gelukkig (met wat hulp, nog bedankt Nicole!!) gevonden! Danique heeft ze redelijk goed gedragen ondanks dat ze toch niet helemaal haar dag had, zal je altijd zien! hihi

Het zijn onwijs veel foto's geworden, en uitzoeken is dan ook erg moeilijk! Halverwege hebben we een keer omgekleed en er zijn foto's gemaakt van alle 'formaties' :) Wat dat betreft luisterde de fotograaf erg goed naar onze wensen en is het ook echt onze shoot geworden, zoals wij het wilde!

We hadden van te voren besloten dat we een setje kleding in kleur wilde, gewoon iets wat we zelf leuk vonden van kleding en het tweede gedeelte in wit met een spijkerbroek om wat meer eenheid en neutraliteit te krijgen..Hieronder is vast een selectie van de 'gekleurde' foto's...de witte moet ik nog even uitzoeken dus die zullen er morgen wel op komen te staan..








1 opmerking:

Angela zei

deze is ook lief, maar de witte vind ik ook mooier hoor! Fijn dat het zo gezellig was ook
xxx