Het zijn onwijs veel foto's geworden, en uitzoeken is dan ook erg moeilijk! Halverwege hebben we een keer omgekleed en er zijn foto's gemaakt van alle 'formaties' :) Wat dat betreft luisterde de fotograaf erg goed naar onze wensen en is het ook echt onze shoot geworden, zoals wij het wilde!
We hadden van te voren besloten dat we een setje kleding in kleur wilde, gewoon iets wat we zelf leuk vonden van kleding en het tweede gedeelte in wit met een spijkerbroek om wat meer eenheid en neutraliteit te krijgen..Hieronder is vast een selectie van de 'gekleurde' foto's...de witte moet ik nog even uitzoeken dus die zullen er morgen wel op komen te staan..

1 opmerking:
deze is ook lief, maar de witte vind ik ook mooier hoor! Fijn dat het zo gezellig was ook
xxx
Een reactie posten