Hoi, Ik ben Marije. Ik ben 24 en woon in Voorburg. Ik woon samen met Tobias, en 23 augustus 2009 is onze dochter Danique geboren. Samen hebben we een kat, een cavia en een konijntje.
Badtijd is hier altijd een feest, daar is dat kleine boefje dol op! Ze spettert vrolijk in het rond, speelt met haar speeltjes en heeft de grootste lol in bad :) Vandaag had ik haar ook een bad-boekje gegeven welke uitvoerig gelezen werd! haha
Vanavond gaan we met z'n drietjes foto's laten maken bij een fotograaf, alles ligt al klaar..heeeel benieuwd hoe de foto's zullen worden!
1 opmerking:
Ik ben benieuwd hoe de ofto's zijn geworden.
Bij welke fotograaf ben je nu geweest?????
Een reactie posten