Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 23 augustus 2010

1 jaar!!!

Mja het is alweer zo ver...Danique is 1 jaar (nou jaa bijna, op het moment dat ik dit schrijf (10.05u) is ze op 23 minuten na nog geen 1 jaar) geworden! Wat hebben we een mooi jaar achter de rug..met wat kleine minder leuke dingen, maar vooral erg veel leuke, grappige en mooie momenten..en met recht kan ik nu zeggen dat het jaar echt is om gevlogen!
Het lijk wel als de dag van gistere dat ik dat kleine hummeltje op mijn buik gelegd kreeg, net geboren..wat was dat een fijn moment!


En nu 1 jaar later is dat kleine lieve volledig afhankelijke schattige babytje, veranderd naar een iets grotere, ondeugende, ondernemende, vrolijke, lieve dreumes. Nog steeds een heerlijk knuffel kind en sinds een dag of wat geeft ze ook kusjes als je er om vraagt, nog wel met haar mond open, maar dat doet de pret niet drukken, want zeg nou zelf hoe lief is dat!

Gister hebben we Danique haar verjaardag gevierd, met veel visite, allemaal lekkere dingen, Een grote taart, slingers, ballonnen en natuurlijk een heleboel cadeautjes! Daarvan zijn de berg foto's hier onder...

goodmorning birthday girl!


Wauw! In de kamer staat een groot cadeau van papa en mama..mama moet nog een beetje helpen met uitpakken, later op de dag had ze zoveel geoefend dat ze dat steeds beter zelf kon!


Lekker spelen met mijn nieuwe spulletjes


samen met papa naar de slingers kijken en natuurlijk ook even voelen..


hieperdepiep hoera!!!!


het taart en andere zoete hapjes buffet (later hadden we ook nog allemaal lekkere hartige hapjes)


Een mooie Xylofoon van Karlijn gekregen!


En ook oma heeft een groot cadeau meegenomen..


Samen met papa het cadeau van opa John uitpakken, die vond ze zo leuk dat ze steeds bovenop de doos ging zitten! haha


Samen met mama het kaarsje uitblazen


heel voorzichtig proeven


opa komt even kijken of het goed gaat..


En ja hoor dat gaat het!


Zo eindigde Danique haar taartje


nog een cadeautje uitpakken..


Jason komt ook even helpen


Kijk dat zitten dan, aan haar net van opa Rob gekregen tafeltje met stoeltje..


Nog meer hello kitty duplo van Bart! Toen ze dit cadeau uitpakte begon ze toch te lachen/gillen zo blij! hahaha


Van oma Erna en opa Guus een mooie loopauto die al flink gebruikt werd, de jarige dame liet zich rijden door neef Rick


Maar van al dat feesten wordt je hartstikke moe! Uitgeput viel Danique bij oma op schoot in slaap...


En hier nog even een impressie van alle gekregen cadeau's, jeetje wat is ze verwend zeg!


Vandaag op haar echte verjaardag zijn we met z'n 3tjes lekker thuis..Kan Danique (maar wij ook :P) een beetje bijkomen en natuurlijk lekker met al haar nieuwe spulletjes spelen!
Vanavond gaan we lekker uit eten bij het pannenkoekenrestaurant, want pannenkoeken..daar is onze dreumes dol op!

Geen opmerkingen: