Dit is hem dan geworden..Danique haar taart;
Hier ook nog wat detail foto's
het groente tuintje
De hond
het stalletje
en de waterval
Ik had flink de smaak te pakken en heb uiteindelijk ook nog een 'los' taartje gemaakt. Het was eigenlijk de bedoeling dat die nog tussen de 2 gebloemde lagen van de grote taart kwam, maar dan had ik te weinig ruimte om alle diertjes en andere figuurtjes te plaatsen, dus uiteindelijk zo opgekost!
Ook hiervan een detailfoto van de kip met haar kuikens
En last but not least Danique haar 'meppertje', haar eigen taartje dat ze lekker zelf met haar vingertjes mocht op snoepen!
Ja, weer een hoop complimenten gehad op alle creativiteit! Nu ga ik na een lange en drukke maar vooral ook gezellige dag lekker slapen...
Morgen zal ik nog wat foto's van Danique haar feest er op zetten, maar vooral lekker veel bij mijn lieve echt jarige meisje en haar papa zijn!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten