Onder de douche heeft ze de grootste lol gehad met vingerverf voor in bad. Ze gierde het uit van het lachen!
En ook de duplo viel goed in de smaak
omdat we toch nog wel iets leuks wilde doen voor/op haar verjaardag (en het weer absoluut niet mee zat), zodoende zijn we 's avonds lekker pannenkoeken gaan eten in het pannenkoekenrastaurant, want dat vind Danique zo lekker! Ze heeft echt zitten smullen...
En natuurlijk nog even een toetje uitzoeken..
Ja, het was een mooie en vooral lekkere afsluiting van een geslaagde 1e verjaardag van onze lieve dochter!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten