Lilypie Breastfeeding tickers

dinsdag 31 augustus 2010

lopen..

Ja, gister was het hier zo ver...ik heb mn 'weddenschap' verloren aangezien ik steeds riep, nee hoor Danique leert lopen op vakantie.. Danique zette gisteren haar eerste stapjes los! Een paar keer liep ze korte stukjes, en heerhaalde dit vanochtend weer..ons kleine knappe meisje!
Sinds een goede week stond ze al af en toe even los, dus dat het niet heel lang meer zou gaan duren dat wisten we wel. Mja kleine meisjes worden groot zeggen we dan maar!

Nog 3 dagen werken voor mij en dan heb ik vakantie, lekker uitrusten, genieten van mijn 2 lieverds en last but not least heerlijk op vakantie, waar we verder gaan oefenen met Danique met lopen! (Dan leert ze toch nog echt lopen op Curacao!)

Ik zal kijken of het me lukt binnenkort om een stukje film van het lopen te plaatsen hier!

Geen opmerkingen: