Dat was nu wel even anders...nu zat ik samen met mijn bijna 1 jaar oude dochter (jaa nog maar 16 dagen, dan is het al zover!) bij Arno en Kim thuis om Jason zijn verjaardag te vieren...
Het was een geweldig geellig feestje en wat is Jason verwend zeg!! Echt een jarige job :) Ik was de gelukkige om zijn taart te mogen maken en dit is hem geworden:
Hij is gevuld met lemoncurd, appelvlaaivulling en citroenbavaroise..een erg lekkere combi en ik kreeg dan ook vol op complimenten van de andere visite!
Maar ook voor Jason had ik een eigen taartje gemaakt, deze mocht hij zelf met zijn handjes opeten (met een beetje hulp van zijn grote broer Dylan en 2 nichtjes)
Ja het was een leuk feestje...nu is het echt aftellen tot de grote dag van onze kleine meid!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten