Veel gedaan, zo'n beetje alle attracties (nou ja de leuke dan!) en nog bij een show geweest.
Aan het eind van de dag was iedereen moe, zo ook mijn nichtje Jaimy van 7. Zij mocht dan ook wel een stukje bij Tobias (mijn vriend) op zijn rug! Van hun heb ik een LO'tje gemaakt!
Er komt ook nog een minibummetje aan van deze dag, maar alles op zijn tijd, hier eerst het LO'tje van Tobias en Jaimy!

10 opmerkingen:
Leuke Lo weer Marije, ik heb erg moeten lachen om de titel! ;-)
Je hebt mooie kleuren en mooi papier gebruikt....
hij is weer super!
Groetjes Nicole
www.scrapaddiction.nl
hij is leuk Marije!
Lekker vrolijk lootje,Marije.
Heel mooi gedaan Marije!
Hij is leuk Marije, mooie kleuren en mooi papier en bloemen.
groetjes,
Chantie
Inderdaad 'n erg vrolijk lootje, leuk gedaan
r. Lilian
Lekker vrolijk Marije! :D Leuk hoor
Groetjes, Nic
erg leuke vrolijke layout! leuke kleuren
groetjes sam
Wauw mooi lootje hoor
Marije
Prachtig papier.
Groetjes Jenny
Leuk hoor, arme Jul met Jut in zijn rug.
Marjolijn.
Een reactie posten