Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 2 juni 2008

Warner bros moviepark

Afgelopen zaterdag zijn we met de hele familie naar Warner bros moviepark in Duitsland geweest. Na wat gedoe onderweg, afgesloten wegen enzo kwamen we rond 11 uur daar aan en hebben we een onwijs gezellige leuke en vooral ook mooie dag gehad!
Veel gedaan, zo'n beetje alle attracties (nou ja de leuke dan!) en nog bij een show geweest.
Aan het eind van de dag was iedereen moe, zo ook mijn nichtje Jaimy van 7. Zij mocht dan ook wel een stukje bij Tobias (mijn vriend) op zijn rug! Van hun heb ik een LO'tje gemaakt!
Er komt ook nog een minibummetje aan van deze dag, maar alles op zijn tijd, hier eerst het LO'tje van Tobias en Jaimy!



10 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke Lo weer Marije, ik heb erg moeten lachen om de titel! ;-)
Je hebt mooie kleuren en mooi papier gebruikt....

hij is weer super!

Groetjes Nicole
www.scrapaddiction.nl

Anoniem zei

hij is leuk Marije!

Anoniem zei

Lekker vrolijk lootje,Marije.

Bieke zei

Heel mooi gedaan Marije!

Chantal zei

Hij is leuk Marije, mooie kleuren en mooi papier en bloemen.
groetjes,
Chantie

ScrapEnjoy zei

Inderdaad 'n erg vrolijk lootje, leuk gedaan

r. Lilian

Anoniem zei

Lekker vrolijk Marije! :D Leuk hoor

Groetjes, Nic

Anoniem zei

erg leuke vrolijke layout! leuke kleuren
groetjes sam

Anoniem zei

Wauw mooi lootje hoor
Marije

Prachtig papier.
Groetjes Jenny

Anoniem zei

Leuk hoor, arme Jul met Jut in zijn rug.
Marjolijn.